Kodused smuutid



Puhastuslaagri järel olen kodus päris usinalt omale värskest mahlast vitamiinipommi-smuutisid teinud.
Kuna õunauputus kestab ja turult on värskeid marjugi veel saada, siis toorainet jagub. Smuutid varieeruvad natuke, ent põhikoostisained on samad:

5-10 kodumaist õuna
1 küpse banaan
peotäis punaseid marju värviks (sõstrad, arooniad, pohlad, astelpaju...)

Ja siis kõik muud puuviljad, mida parasjagu kodus on: arbuus, melon, punane greip...
Vahel olen porgandi ka lisanud.

Kõigepealt pressin mahlapressiga õuntest (ja muudest puuviljadest ja porganditest) mahla välja, seejärel valan mahla blenderisse ning lisan ühe küpse banaani ja peotäie värskeid või külmutatud marju ning blenderdan mõnusaks vahuks.
Mina olen tavaliselt neist kogustest saanud kahe inimese portsu.
Juua tuleks võimalikult värskelt, aga sellega üldiselt ei ole probleemi olnud;)

Soovi korral võib lisada ka piima, jogurtit või jäätist, aga lihtsalt puuvilja-marjasmuuti on väga maitsev.

Comments

  1. Mahedikud on ka minu lemmikud ja see konkreetne paistab väga isuäratav! :)

    Head kokkamist ka uuel aastal!

    Marju
    http://www.tassike.ee

    ReplyDelete

Post a Comment