Õuna-pohlamoosi muffinid



Tõeliselt nämmad ja ka lihtsad muffinid, mida ma olen viimase kahe nädala jooksul kaks korda teinud. Tegelikult olen ma neid korra varem ka küpsetanud, aga siis nad nii oivalist muljet ei jätnud - aga nüüd tean ilmselt ka, miks;) Pohl on võtmesõna. Ja üle muidugi ei maksa ka küpsetada.

Vähendasin originaalretsepti koguseid, nende kogustega saab täpselt pannitäie ehk siis 12tk.

Taignasse läheb:
2 muna
1,5 dl pruuni suhkrut
2 dl õuna-pohlamoosi (originaalretseptis on õunamoos, aga pohl annab niipalju head maitset juurde, nii et soojad soovitused. Vajadusel võib ise segada õunamoosi ja pohlamoosi kokku, nagu ma viimasel korral tegin, kuna segumoosi rohkem polnud)
1 dl õli
3 dl (täistera) nisujahu
2 tl kaneeli
1 tl vanillisuhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl soodat (võib ka panemata jätta, teine kord, kui soodat olin koju otsin ja lisasin, paisusid muffid hiiglaslikeks)
näpuotsaga soola
Maitseks-üllatuseks: ca 6-8 ruudukest purustatud shokolaadi (ma panin tumedat ning valget mustikatükkidega)
Aga shoksi võib asendada ka rosinatega (ma ise ei taha) või pähklitega (teinepool ei taha).
Ja peale kaunistuseks võib raputada pruuni kristallsuhkrut või midagi, mis endale meeldib.

Vahustada munad, lisada õli, suhkur, õunamoos, segada segi.
Lisada eelnevalt segatud kuivaineid (jahu, küpsetuspulber, kaneel, pisikesed shoksitükid, vanillisuhkur, sooda, sool) ning segada kõik ettevaalikult segamini.
Täita muffinivormid ning küpsetada 180 kraadises ahjus 15-20 minutit.

Tõesti mahlased ja maitsvad mitu päeva. Ja eriti head soojana ehk siis ka teisel päeval tasub uunist-ahjust läbi lasta, et shokolaad sees (ja suus) sulaks;)

Comments