Shokolaadimuffinid



Tol perioodil, kui ma sagedamini küpsetasin, teadsin alati, millised on mu muna-jahu-suhkruvarud... Aga kuuajase pausi järel taas küpsetades avastasin üllatusega, et viimane kord olin kõik jahu ära tarvitanud ja päris tüütu oli seda avastada viimasel hetkel, kui pea kõik ettevalmistused juba tehtud:P Aga ei midagi - poodi jahu järele ja muffinid said siiski valmis:)

Sisse panin:
4 dl nisujahu
1,5 dl suhkrut
2 tl küpsetuspulbrit
2 tl vanillisuhkrut
3 sl kakaopulbrit
1 tl kaneeli
100g võid
1 dl koort (kasutasin Valio madala laktoosisisaldusega toidukoort)
2 muna
1 dl kanget kohvi
u. 100g shokolaadi - kasutasin koduseid jääke, seega sisse läks veidi tumedat, veidi Kalevi valget mustikatükkidega ning veidi piimashokolaadi küpsisetükkidega. See mustikashokolaad andis muide võrratu maitsenüansi! Kui kasutada vaid mõru shokolaadi, võivad magusaarmastajad panna suhkrut 2 dl.
Soovi korral midagi kaunistamiseks, ma kasutasin maapähklipuru.

Valmistamine:
Haki shokolaad, sega kokku suhkur, jahu, küpsetuspulber, vanillisuhkur, kaneel ja kakao. Sulata või ja lase jahtuda; valmista kohv ja lase jahtuda. Klopi teises kausis lahti munad ja lisa sulavõi, jahtunud kohv ja koor. Sega jahusegu munavahu hulka.
Jaga muffinid vormidesse ja soovi korral kaunista.
Küpsetada 200 kraadi juures +/-15 minutit.
Retsepti järgi peaks saama 12 tükki, mina sain 15.
Soovi korral võib muffinil tipu pealt ära lõigata ning panna vahustatud vahukoort või vanillikreemi vahele. Ma ei pannud, muffinid olid selletagi võrratud ja sulasid suus:) Ja ilmselt lähevad kordamisele - lihtsad ja imemaitsvad!

Comments